Assalamualaikum/ Salam Sejahtera,
Seluruh PTJ di bawah Seliaan JANM Negeri Johor,
Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2021
Dimaklumkan satu Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2021 akan diadakan bermula 15 Oktober sehingga 15 November 2021. Sehubungan itu, semua PTJ/ Pejabat Pemungut/ Pusat Gaji/ Pusat Terimaan adalah dijemput untuk menjawab kajian ini.
Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian untuk dilaksanakan di JANM Negeri/ Cawangan termasuk Bahagian Akaun Kementerian Kewangan (BA MOF).
Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2021
Dimaklumkan satu Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2021 akan diadakan bermula 15 Oktober sehingga 15 November 2021. Sehubungan itu, semua PTJ/ Pejabat Pemungut/ Pusat Gaji/ Pusat Terimaan adalah dijemput untuk menjawab kajian ini.
Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian untuk dilaksanakan di JANM Negeri/ Cawangan termasuk Bahagian Akaun Kementerian Kewangan (BA MOF).
Link Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2021 adalah
https://forms.gle/FL1A5J4CKDiuzgH38
Jabatan berharap untuk semua PTJ/ Pejabat Pemungut/ Pusat Gaji/ Pusat Terimaan menjawab kajian ini dalam tempoh yang ditetapkan dan seterusnya matlamat kajian ini dapat dicapai.
Sekian, terima kasih.
Jabatan berharap untuk semua PTJ/ Pejabat Pemungut/ Pusat Gaji/ Pusat Terimaan menjawab kajian ini dalam tempoh yang ditetapkan dan seterusnya matlamat kajian ini dapat dicapai.
Sekian, terima kasih.
JANM Negeri Johor