Media Sosial

fb  twitter
fb ikon  rss ikon
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman

YBrs.Dr/Tuan/Puan,

Dengan segala hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas,

2.      Sukacita dimaklumkan bahawa satu kajian soal selidik bagi mengenal pasti tahap kepuasan pelanggan Jabatan Akauntan Negara Malaysia Tahun 2023 sedang dijalankan bermula 29 JANUARI 2024 sehingga 28 FEBRUARI 2024Penemuan kajian ini amat berguna dalam membantu pihak pengurusan merancang dan melaksanakan program yang bersesuaian di masa hadapan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan JANM. 

3       Sehubungan itu, kerjasama  YBrs.Dr/Tuan/Puan adalah dipohon untuk memanjangkan soal selidik ini kepada pelanggan di pejabat masing-masing. Kajian boleh diakses di portal rasmi JANM melalui pautan berikut:

                                                                                          

                                                           KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN JANM TAHUN 2023

4.      Perhatian dan kerjasama  YBrs.Dr/Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai.

 unnamed
 
Sekian, terima kasih.